کارگاه های تخصصی

کارگاه تربیت مربی ایماگوتراپی

تئوری ایماگو، ترکیب هنرمندانه ای از معنویت شرقی و علم روانشناسی غربی است که توسط دکتر هارویل هندریکس و همسر ایشان، دکتر هلن هانت ابداع شده است. در این تئوری، ردپای پررنگی از حکمت، علوم اعصاب، روانشناسی تکاملی، نظریه روابط شی و روان تحلیل گری را می توان مشاهده کرد.

ایماگوتراپی که روشی بدیع و خلاقانه برای عشق ورزی می باشد، ابزاری التیام بخش و رشددهنده را در اختیار روان درمانگران و مشاوران قرار می دهد که بتوانند در فضایی امن فرایند اصلاح و بهبود روابط را تسهیل گری کرده و لذت احساس کارآمدی و مفید بودن را در اتاق درمان هرچه بیشتر تجربه کنند.

دوره های ایماگوتراپی به روان درمانگران کمک می کند که مراجعین خود را برای خلق رابطه ای امن و دلخواه توانا سازند. تجربه من و همکاران ایماگوتراپیست حاکی از این است که اصول زیربنایی و تکنیک های ایماگو، زندگی های بسیاری از زوجین را متحول کرده است.

برای شرکت در دوره های آنلاین ایماگوتراپی با ما در تماس باشید.

درباره مدرس دوره های ایماگوتراپی در ایران:

علی قاسمیان، دکترای روانشناسی، رابطه درمانگر و #ایماگوتراپیست است. او دوره‌های ایماگوتراپی و #مکالمه_امن را زیر نظر خانم ربکا سییرز، دکتر هندریکس و دکتر هانت (مؤسسۀ بین‌المللی ایماگوتراپی و مکالمه امن) گذرانده و درحال‌ حاضر به فعالیت در حیطۀ زوج‌درمانی و گذراندن دوره های سوپرویژن ایماگوتراپی زیر نظر خانم ربکا سییرز مشغول است.

اطلاعات کارگاه و تماس:

🦋 کارگاه های ايماگوتراپي به صورت آنلاين برگزار می شود.
🦋 این کارگاه ها ويژه مشاوران و زوج درمانگران می باشد.
🦋 حداقل ظرفيت در هر دوره، 5 نفر و حداکثر 10 نفر می باشد.
🦋 براي ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به شماره 09364080850 در واتس اپ پيام ارسال نماييد.
🦋 نرم افزار مورد استفاده zoom می باشد.

هزینه شرکت در دوره ۲.۵۰۰.۰۰ و برای دانشجویان ۲.۰۰۰.۰۰۰ می باشد.

ایماگوایران

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *