دانلود کتاب

کتابچه راهنمای مکالمه امن

 

کتابچه راهنمای مکالمه امن
چگونه استفاده از دیالوگ، بر سلامت مغز تاثیر می‌گذارد
اثر دکتر هارویل هندریکس و هلن هانت مبدعین ایماگوتراپی و مکالمه امن
ترجمه: علی قاسمیان، کاندیدای هیات علمی موسسه بین المللی ایماگو

مقدمه

آیا می‌توانید دنیایی را تصور کنید که همه در آن به یکدیگر کمک می‌کنند تا در روابط خود احساس امنیت داشته باشند؟ عجب دنیایی! پذیرش تفاوت‌ها در بین انسان‌های سراسر دنیا یک مشکل جهانی است. ما نباید با شنیدن نظر مخالف برآشفته شویم. همه انسان‌ها بخشی از طبیعت هستند و طبیعت جمع تناقض‌هاست. گرم و سرد، تاریک و روشن، خیس و خشک، ترش و شیرین. ما باید یاد بگیریم که با وجود تفاوت‌ها، به عنوان یک جامعه جهانی کنار هم زندگی کنیم.

آیا می‌دانید داشتن روابط سالم منجر به سلامت مغز می‌شود؟ جدیدترین یافته‌ها حاکی از این واقعیت است که نحوه تعامل با دیگران باعث بهتر شدن عملکرد مغز می‌شود. ما در این کتاب، اطلاعات اولیه درمورد مغز را با شما به اشتراک می‌گذاریم. شما با خواندن این کتاب، با مفهوم انعطاف‌پذیری عصبی و تأثیر روش گفتگوی امن روی تقویت مغز و روابط آشنا می‌شوید.

کسب مهارت گفتگوی امن به ما کمک می‌کند تا درمورد نحوه تعامل با دیگران (اعم از دوست، همسر، همکار و حتی افراد غریبه) بهتر تصمیم بگیریم. به کمک این روش می‌توانیم در هر موقعیت و با هر کس که می‌خواهیم ارتباط بگیریم؛ به طوری که هردو از آن سود ببریم.

کافی است روی مدل صحبت کردن خود کنترل پیدا کنید تا زندگی شما متحول شود. اگر برقراری مکالمه امن را در برنامه روزانه خود بگنجانید، روابط آرام‌تر و بهتری خواهید داشت. ما می‌توانیم با استفاده از گفتگوی امن، مغز، روابط و در نهایت دنیای خود را تغییر دهیم…

 

برای دانلود کتاب روی لینک زیر کلیک کنید:

راهنمای مکالمه امن

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *