دانلود کتاب

محبت ماندگار و رابطه‌ی جنسی رضایت‌بخش

کتاب محبت ماندگار و رابطه‌ی جنسی رضایت‌بخش اثر هارویل هندریکس و هلن لاکلی هانت، با در نظر گرفتن مشکلات جنسی زوجین و به منظور پیشگیری از بروز چنین مسائلی در روابط بین همسران تهیه شده است.

دکتر هارویل هندریکس (Harville Hendrix) و همسرش دکتر هلن لاکلی هانت (Helen LaKelly) نویسندگان این کتاب، بعد از سی سال زندگی مشترک، هنوز هم می‌توانند عشق‌ورزی کنند و از رابطه‌ی جنسی لذت ببرند. شما نیز برای نیل به چنین رابطه‌ای باید تمرکز‌تان را از رابطه‌ی جنسی بردارید و به بهبود رابطه‌تان توجه کنید. در این صورت است که به آرامی رابطه‌ی جنسی لذت‌بخش و پایدار خود را نشان خواهد داد.

در بخشی از کتاب محبت ماندگار و رابطه‌ی جنسی رضایت‌بخش می‌خوانیم:

در فرهنگ امروزی تعبیر «عشق‌ورزی» معمولاً با «رابطه‌ی جنسی» تداعی می‌شود، اما تفاوت بسیار زیادی بین این دو وجود دارد. عشق‌ورزی مفهومی فراتر و گسترده‌تر از رابطه‌ی جنسی است. «عشق ورزیدن» به رابطه‌ای اطلاق می‌شود که در آن، زوجین احساس امنیت می‌کنند، گفت‌وگو و ارتباط بی‌پرده و شفاف مورد تشویق است، و هر یک از زوجین تفاوت‌های طرف مقابلش را می‌پذیرد؛ اما «رابطه‌ی جنسی» پیامد طبیعی چنین محیط امن و مثبتی است و باعث می‌شود رابطه‌ی بین زوجین هرچه بیشتر بهبود یابد. بنابراین، کلید دستیابی به رابطه‌ی جنسی لذت‌بخش آموختن عشق‌ورزی واقعی است.

متأسفانه زوج‌های زیادی از این واقعیت غافل‌ هستند، زیرا به جای آموختن «عشق ورزیدن»، بیش از حد روی «رابطه‌ی جنسی» تمرکز کرده‌اند. تمرکز روی رابطه‌ی جنسی گلایه‌های فراوان به وجود می‌آورد و باعث می‌شود نیروی محرکه‌ی رابطه توان لازم را برای پایدار نگه داشتن شور و اشتیاق میان زوجین یا طولانی شدن آن را نداشته باشد.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *